Lyžařský výcvikový kurz v Karlově pod Pradědem

Ve dnech 12. - 16. 2. 2018 se uskutečnil lyžařský výcvikový kurz, kterého se zúčastnili žáci 1.A...

... V pondělí 12. 2. 2018 kolem sedmé ráno jsme se vydali na tříhodinovou cestu do Jeseníků do vesnice Karlov pod Pradědem. Když jsme přijeli, ubytovali jsme se v hotelu Moravice a po obědě nás odvezl ski bus poprvé na svah, kde jsme se rozdělili do tří skupin.  Po odpoledním lyžování jsme se vrátili zpět na hotel, kde nás čekala večeře. První večer jsme se seznámili s pravidly chování na hotelu a na sjezdovkách.  Druhý den byl budíček v sedm hodin a po snídani jsme se opět vydali na svah. Po lyžování následoval oběd, polední klid a pak už jsme se chystali na odpolední výcvik. Po odpoledním výcviku jsme měli k dispozici vždy buď bazén, nebo tělocvičnu. Poté už se všichni těšili na večeři a večerní program, který si vždy jeden z pokojů přichystal. Tak to bylo víceméně každý den. Ve středu jsme měli odpočinkové odpoledne, kdy jsme se vypravili na vycházku do nedaleké Malé Morávky. Ve čtvrtek nás čekal závod ve slalomu, v pátek jsme lyžovali jen dopoledne, kdy jsme si zašli i do restaurace U Ježka na horkou čokoládu. Po obědě jsme naložili lyže a zavazadla do autobusu, rozloučili se s naším instruktorem a vydali se na cestu domů. Jídlo všem po celý týden velmi chutnalo a byl nám také k dispozici vždy teplý čaj. Počasí bylo příznivé, jen některé dny sněžilo a foukal vítr, ale to nám nebránilo v lyžování. Myslím, že se vše povedlo tak, jak mělo, zažili jsme spoustu legrace a všichni máme mnoho zážitků, na které budeme ještě dlouho vzpomínat. Na závěr bude nejlepší poděkovat paní ředitelce Večeřové, paní profesorce Karasové a našemu instruktorovi Marcelu Huňkovi a jeho manželce, že se o nás celý týden tak pěkně starali.